Kosár 0 Ft

Nincsenek termékek a kosarában.

Gyakran Ismételt Kérdések

 


 

Kedves Vásárlóink!

Az alábbi, leggyakrabban felmerülő kérdések mellett bármilyen kérdés, kérés, probléma esetén állunk rendelkezésükre elérhetőségeink bármelyikén!
Telefonon: +36 70 330 30 59, +36 1 278 0415
E-mailben: info@rossettibizsu.hu

 


 

Kérdések

Hogyan találom meg a nekem való terméket?

Megtaláltam, amit szeretnék, hogyan vásárolhatom meg?

Hogyan tudhatom meg, mikor jelennek meg újdonságok vagy indulnak akciók?

Mit csináljak, ha nem érkezik meg a csomagom?

Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni. Mit tegyek?

A rendelésem leadása után mikor kapom meg a termékeket?

Nem tudok otthon lenni egész nap, honnan tudhatom meg, mikor érkezik a futár?

A rendelésem feladása után nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Érvényes a rendelésem?

Egymás után adtam le két rendelést, de egyszerre szeretném kiszállíttatni. Összevonható?

Az ajándékutalványt vagy akciós kódot nem fogadja el a rendszer.

Mi van, ha pont nem vagyok otthon, amikor a futár hozza a csomagot?

 


 

Válaszok

Hogyan találom meg a nekem való terméket?

Ha konkrét elképzelése van:
A Keresés mezőbe írjd be a termék nevét, típusát. A kereső kiadja az összes olyan terméket, melyre illik az általad beírt kifejezés vagy annak részlete.

Ha csak böngészni szeretnél:
Választhatsz fő kategóriáink közül. Itt látod azokat a csoportokat, ahogyan a termékeket elrendeztük, hogy könnyebben találhasd meg a keresett ékszereket. A főoldali ajánlatok között is böngészhetsz.

Megtaláltam, amit szeretnék, hogyan vásárolhatom meg?

  1. A kiválasztott terméket helyezd a kosárba
  2. Ellenőrizd a mennyiségeket az „Újraszámolás” gombbal.
  3. Ha rendelkezel kuponnal, itt válthatod be.
  4. A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva jutsz a számlázási adatokhoz. Ha regisztrált Vásárlónk vagy, a regisztrációkor megadott adatok fognak itt megjelenni. Ha ettől eltérő címre, névre kéred a számlát, kattints az adatokat tartalmazó legördülő menüre, és itt válaszd ki az Új cím lehetőséget. Töltsd ki a mezőket, majd kattintsd a Tovább gombra.
  5. A következő képernyőn a szállítási adatokat állíthatod be. Alapértelmezettként a számlázási adatok jelennek meg, de a „Másik címre szállítás” gombra kattintva más címet is megadhatsz.
  6. Az utolsó képernyőn még ellenőrizheted a megrendelésed adatait. Ha módosítanál, kattints a bal oldalon megjelenő dobozok "Változtat" lehetőségére.
  7. Válaszd ki a szállítási módot!
  8. Válaszd ki a kívánt fizetési módot!
  9. A „Véglegesítés” gombra kattintva rendelésed véglegesíti, az bekerül a rendszerünkbe, hogy feldolgozhassuk.

Hogyan tudhatom meg, mikor jelennek meg újdonságok vagy indulnak akciók?

Iratkozz fel hírlevelünkre! (Ezt a regisztráció során teheted meg.) Hírlevelünkben rendszeresen tájékoztatunk megjelenő újdonságainkról. Számos akciónk kifejezetten a feliratkozott vásárlóinknak szól.

Mit csináljak, ha nem érkezik meg a csomagom?

A feladott rendelésekről pontos könyvelést vezetünk. Ha egy küldemény nem érkezik meg, a küldeményen szereplő vonalkódos azonosító alapján lehet megkeresni. Első lépésben kérjük, jelezd számunkra a problémát, hogy a szállítóval fel tudjuk venni a kapcsolatot.

Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni. Mit tegyek?

Ha elfelejtetted jelszavad, add meg az e-mail címed és pillanatok alatt küldünk egy új, a gép által gyártott véletlen jelszót. Új jelszavaddal jelentkezz be, és változtasd meg azt.

A rendelésem leadása után mikor kapom meg a termékeket?

A rendeléseket minden nap délig dolgozzuk fel. Amennyiben minden rendelt termék van raktáron, a futár 3 munkanapon belül kézbesíti a csomagot.

Nem tudok otthon lenni egész nap, honnan tudhatom meg, mikor érkezik a futár?

A szállító futárai naponta 8 és 16 óra között szállítanak. Szállítási címként jelölj meg olyan címet (pl. munkahely), melyen biztosan elérhető vagy.

A rendelésem feladása után nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Érvényes a rendelésem?

Vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot! Ellenőrizd, hogy helyes email-címet adtál-e meg. Amennyiben igen, rendelésednek újbóli leadása előtt érdeklődj ügyfélszolgálati irodánkban e-mailen: info@rossettibizsu.hu vagy telefonon a 06 70 330 30 59-es számon.

Egymás után adtam le két rendelést, de egyszerre szeretném kiszállíttatni. Összevonható?

Igen. A rendeléseket minden munkanapon délig dolgozzuk fel. Eddig az időpontig jelezheted, ha indokolt esetben a rendeléseden módosítani kívánsz.

Az ajándékutalványt vagy akciós kódot nem fogadja el a rendszer.

Az ajándékutalványok érvényességi idejét az utalványon feltüntettük. Kérjük, ellenőrizd érvényességét, valamint, hogy a kódot helyesen írtad-e be. Minden ajándékutalvány csak egyszer váltható be! Azaz a bevásárlókosár mellett, pozitív egyenleg esetén megjelenik a levásárolható összeg. Ha mindezek után is problémád van, vedd fel munkatársunkkal a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.

Mi van, ha pont nem vagyok otthon, amikor a futár hozza a csomagot?

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, az azon megadott telefonszámon érdeklődhetsz a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre és a megrendelést töröljük. A sorozatos sikertelen kiszállítás esetén fenntartjuk a jogot, hogy a felhasználó vásárlásait korlátozzuk csak bankkártyás fizetésre vagy a vásárlásait töröljük.