Kosár 0 Ft

Nincsenek termékek a kosarában.

  1. Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Fit Spirit Kft. (1214, Budapest, Orion u. 14.) adószám: 14397648-2-43 mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

A szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Fit Spirit Kft.
A szolgáltató székhelye: 1214 Budapest, Orion utca 14.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybevevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@rossettibizsu.hu
Cégjegyzékszáma: 01-09-176019
Adószáma:14397648-2-43
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Telefonszámai: +36 1 278 0415, +36 70 330 30 59

Adatvédelmi nyilvántartási száma: 2120386/2015/N.
Engedély száma: NAIH-92133/2015.
A szerződés nyelve: magyar

Alapvető rendelkezések 

  1. A vásárlási szerződés a Fit Spirit Kft. által üzemeltetett RossettiBizsu Online Áruházban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. A megrendelés leadásával a Fit Spirit Kft. vásárlója leszel. Kérjük  kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben feltételeink  minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.
    Kérjük, rendelésed véglegesítése előtt feltétlenül olvasd el az alábbi dokumentumot. A webáruház működésével, megrendelési-, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésedre áll!
    A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
  2. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésed rögzítésével elfogadod a Fit Spirit Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. A Rossetti Bizsu Online Áruház (továbbiakban Áruház) bizsu ékszereket, hajdíszeket, divat kiegészítőket kínál eladásra. Az Áruházon keresztül történt elektronikus rendeléssel az alább leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az Áruház és a rendelést leadó magánszemély vagy cég (továbbiakban Vásárló) között.
    A Vásárló a rendelés adatait összesítő „Rendelés elküldése” gomb megnyomásával fogadja el a szerződés feltételeit. Az Áruházban történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a http://www.rossettibizsu.hu webcímen. Faxon, e-mailen, levélben, telefonon leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni.
    Az oldalainkon található képeket saját erőből állítottuk elő, melyeknek alapja az áruházban kínált termékek. A képek mintának tekintendők, az eltérésekért semmilyen felelősséget nem vállalunk, de törekszünk rá, hogy a termékképek lehetőség szerint a valóságot tükrözzék. Amennyiben kép nélküli terméket találsz, kérjük, jelezd az info@rossettibizsu.hu címen.
  3. Szerzői jogvédelem: A www.rossettibizsu.hu webáruházában illetve a http://www.rossettibizsublog.hu/ oldalon található képi és szöveges tartalom szerzői jogvédelem alatt áll. Csak abban az esetben használható fel, ha a felhasználó előzetesen erre engedélyt kapott. A fenti lehetőséggel történő igényeket az info@rossettibizsu.hu e-mail címen tudjuk fogadni valamint a beérkezést követően elbírálni.

Adatkezelési szabályok

  1. Kérjük olvasd el adatvédelmi tájékoztatónkat!
  2. Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-92133/2015.

Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre

  1. A Fit Spirit Kft. divatkiegészítők forgalmazásával foglalkozik, amelynek minőségi ellenőrzését maguk a cég tulajdonosai teszik meg. A termékeket műanyag kártyán,  csomagolva, sértetlenül adjuk fel a címzetteknek.
  2. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFA-t is. A termék vételára és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett és a rendelésről küldött visszajelző e-mailben is szerepel. A megrendelt áru ellenértékét (az áru vételára, szállítási díja) a vásárló előzetes átutalással, online bankkártyás fizetéssel vagy utánvéttel, a GLS Hungary Kft. illetve a Sameday (Delivery Solution Kft.) alkalmazottjának az áru átvételekor, a Pick Pack Pont munkatársának készpénzben vagy bankkártyával (2022.07.01.-ig), a Fox Post automatáknál bankkártyával illetve előzetes átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel 2017.01.03.-tól 2022.07.29.-ig, 2022.08.10.-től Easybox automatáknál bankkártyával illetve előzetes átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel, személyes átvétel Lurdy Házban található személyes átvételi pontunkon (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, földszinti jegyiroda), személyes átvétel 2022.08.01.-től a Lurdy Házban található személyes átvételi pontunkon (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, földszinti TÉRKÉPBOLT) készpénzzel illetve előzetes átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel egyenlítheti ki.
  3. Áruházunkban feltüntetett akciós árakról pontos tájékoztatást az aktuális akciónkat hirdető banneren találsz. Abban az esetben, ha a Vevő bármilyen egyéb kedvezményt, kupont vesz igénybe, az a pénztárnál kerül feltüntetésre.

Rendelés menete

Az Áruházban regisztráció nélkül is tudsz vásárolni a számlázási és szállítási adatok megadását követően. Amennyiben a Vásárló korábban nem regisztrálta még magát az Áruházban, a rendelés jóváhagyása előtt egy regisztrációs űrlap kitöltésével adja meg vásárlási adatait. Az Áruház a regisztrációs adatoknak megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát.

  1. Vásárlási folyamat
    Az oldalon folyamatosan bővülő árukészlet közül választhat a látogató. A termékeket különböző kategóriákba csoportosítottuk. A megvásárolni kívánt terméket kétféleképpen lehet a kosárba helyezni: rögtön a listaoldalon található kosár gombbal vagy a termék oldalon található kosár gombbal. Az oldal tetején ellenőrizhetjük, hogy a termékeket valóban sikerült-e a kosárba tenni. Az itt megjelenített termékeket ezt követően a pénztárnál tudod kifizetni.
  2. Regisztráció
    Az oldal jobb felső sarkában lévő Regisztráció, bejelentkezés menüpontra kattintva nyílik meg a regisztrációs ablak. Itt kell megadni a vásárló valós adatait. Regisztrált Vásárlóként gyorsabban tudsz vásárolni, naprakész lehet rendelésed állapotát illetően, nyomon követheted korábbi rendeléseidet
  3. Rendelés elküldése
    Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a "Pénztár" gombra. Ezután lehetőséged van kiválasztani, hogy már regisztrált Vásárlóként szeretnél-e belépni, új Vásárlóként akarsz regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül szeretnél vásárolni.
    Ha korábban már vásároltál áruházunkban, add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címed és jelszavad. Ha új Vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataid, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg neved, számlázási és szállítási címed.
    A következő lépésben válaszd ki a Neked megfelelő szállítási módot (személyes átvétel,  Easybox, futárszolgálat vagy Posta házhozszállítás), valamint fizetési módot (utánvét, előzetes banki átutalás, online bankkártyás fizetés, készpénz). Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Rendelés elküldése” gombra.
  4. Fizetési lehetőségek
    A megrendelt áru ellenértékét (az áru vételára, szállítási díja) a vásárló előzetes banki átutalással, online bankkártyás fizetéssel vagy utánvéttel, a Sameday (Delivery Solution Kft.) alkalmazottjának az áru átvételekor, az Easybox automatáknál bankkártyával, személyes átvétel esetén Lurdy Házban található személyes átvételi pontunkon (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, földszinti TÉRKÉPBOLT) személyes átvételi pontunkon készpénzzel, előzetes átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel egyenlítheted ki.
  5. Szállítási információk

Személyes átvétel:
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. (Lurdy Ház, földszinti TÉRKÉPBOLT). A megrendelt termékek átvételére augusztusban hétfőtől-péntekig 10-18 óra, hétvégén zárva, szeptember 01.-től  hétfőtől-péntekig 10-19 óra, hétvégén zárva, között van lehetőség. A 12 óra előtt leadott megrendeléseket a következő munkanapon a megadott nyitvatartási időben lehet átvenni, a 12 óra után leadott megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel, így az azt követő munkanapon szintén a megadott nyitvatartási időben lesz átvehető. Az átvételhez szükséges a megrendelő neve és a rendelési azonosító. A megrendelt termékeket az üzletbe szállítást követő 10 munkanapon belül lehet átvenni. A rendelés értékét előzetes banki átutalással, online bankkártyás fizetéssel és készpénzes fizetéssel is rendezheti. Az üzletben csak készpénzes fizetés lehetséges.


Futárszolgálat:
Csomagjainkat a Sameday kézbesíti. 

Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben rendelésed szállítási költség nélküli végösszege nem haladja meg a nettó 1000 Ft-ot, rendelésed kizárólag - a szállítási költséget is tartalmazó - előre utalással vagy bankkártyás fizetés esetén tudjuk teljesíteni. 

Posta házhozszállítás

Csomagjainkat a Magyar Posta kézbesíti



Sameday házhozszállítás díja:

 Rendelés összege

 Szállítási költség

 0 – 20000 Ft

 1290 Ft

 20000 Ft felett

 0 Ft

A csomagok várható kézbesítési napja:

 Megrendelés leadása

 Várható kézbesítés napja

 Hétfőtől – csütörtökig, 12 óráig

 A rendelés leadási napja utáni 2. munkanap

 Csütörtök 12 órától – péntek 12 óráig

 Kedd

 Péntek 12 óra után – vasárnapig

 Szerda

(*Amennyiben bármilyen változás lenne a szállítás napjával kapcsolatban azt e-mailben vagy telefon jelezzük.)

Kérjük, a küldemény átvételekor ellenőrizd annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve kárfelvételi jegyzőkönyv, ne vedd át. Átvételkor az árukat tételesen ellenőrizd és hiánytalan teljesítés esetén írd alá az átvételi elismervényt.  Ezt követően hiányosságra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni. 

Posta házhozszállítás

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • FONTOS!  Posta Pontra, postára kézbesítés, vagy háznál történő kézbesítés a Magyar Postával kizárólag a vételár és szállítási költség előre utalása esetén választható. Postai szállítás esetén 990.- ft adminisztrációs díjat számítunk fel

Easybox átvétel: 

Már elérhet minket az ország bármely pontján, mind a 19 megyében.Több mint 400 easybox csomagautomatával állunk rendelkezésére a hét minden napján 0-24. A megrendelt terméket buborékos borítékba csomagoljuk. A küldemény feladásáról a megadott e-mail címre értesítést küldünk. Tájékoztatunk, hogy a 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09. napjától megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél), valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át, közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás bemutatása szükséges az átvételi pontokon. Maximum 7 munkanap áll rendelkezésre a termék átvételére, ezután visszaszállítják a feladóhoz. 

Várható szállítási idő 12 óráig leadott rendelések esetén Budapestre 2 munkanap, vidékre 2-3 munkanap.

 Rendelés összege

Szállítási költség

 100 – 10000 Ft

 700 Ft

 10000 Ft felett

 Ingyenes

 
  1. Megrendelés visszaigazolása
    Áruházunk visszaigazoló e-mail formájában jelzi a rendelés végleges leadását. Ezt az e-mailt automatikusan kiküldi rendszerünk. Abban az esetben, ha 48 órán belül nem kapod meg a visszaigazoló e-mailünket kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@rossettibizsu.hu e-mail címen, vagy a +36 70 330 30 59-es telefonszámon.
    Visszaigazoló e-mailjeink az alábbi e-mail szolgáltatóknál levélszemétként jelennek meg: citromail.hu, freemail.hu, t-online.hu. Amennyiben az alábbi e-mail szolgáltató által biztosított levelező rendszerben regisztrált fiókkal rendelkezel, visszaigazolásunkat a levélszemét között találod meg.
  2. Rendelés lemondása
    Amennyiben rendelésed tévedésből adtad le, azt a leadást követően aznap, e-mailben az info@rossettibizsu.hu címen, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül lemondhatod. Amennyiben a rendelést az általad kért módon nem tudjuk a tájékoztatóban megadott határidő alatt teljesíteni, a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatod.
    Újrakézbesítés:
    Amennyiben mi elküldtük  a megrendelt csomagot, és azt 5 munkanapon belül nem veszed át, a csomagot automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre. Amennyiben kezdeményezed, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük. Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban ne küldjünk újra csomagot. Amennyiben a megrendelt áru nem érkezik meg az ígért időben, kérjük, másnap keresd Ügyfélszolgálatunkat.

A megrendelt és át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Megrendelés feldolgozása és teljesítés

A Rossetti Bizsu Online Áruház munkatársai minden hétköznap 12 óráig dolgozzák fel az előző napi, valamint az addig beérkezett megrendeléseket.
Az általános teljesítési határidő a hétköznap déli 12 óráig beékezett megrendelések esetén 2-3 munkanap.
Előzetes banki átutalás és online bankkártyás fizetés esetén a fizetendő összeg beérkezésétől számítva kezdődik meg a rendelés teljesítésének folyamata. Utóbbi esetében az összeg beérkezése akár 3-4 munkanapot is igénybe vehet.

Elállási jog

  1. A megrendelt áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül a Vásárlónak joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Fit Spirit Kft. köteles a Vásárló által kifizetett vételárat visszatéríteni legkésőbb az elállást, illetve az áru visszaszolgáltatását követő 30 naptári napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, továbbá a Vásárló viseli az áru visszaszolgáltatásának költségeit. Az előzőekben írt elállási jogot nem jogosult a Vásárló gyakorolni, amennyiben a megrendelt áru csomagolását felbontotta.
  2. Ha a megrendelt árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, akkor azt a Fit Spirit Kft. 14 munkanapon belül díjmentesen kicseréli.
  3. Garanciát vállalunk a boltunkban megvásárolt termékekre. Amennyiben a megvásárolt divatékszer nem nyerte el tetszésed, haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésünktől számított 14 napon belül visszafizetjük a vételárat, vagy másik termékre cseréljük.
  4. A 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól értelmében a Vásárló 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától. Ismertető a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendeletből: A Vásárló a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A Vásárló az elállási jogát gyakorolhatja:
  • A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított 14 munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított 12 hónap elteltéig.
  • Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított 14 munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított 12 hónap elteltéig.
  • Ha a törvényi előírás szerinti írásbeli megerősítés kézhezvétele, annak ismertetésére a termék kézhezvételének napjától, vagy a szerződéskötés napjától számított 12 hónapon belül kerül sor, abban az esetben attól az időponttól számított 14 munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított 12 hónapból kevesebb, mint 14 munkanap van hátra.
  • Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
  • A Fit Spirit Kft. a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 naptári napon belül visszatéríti.
  • A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.
  • A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a Vásárló nem gyakorolhatja a törvényi előírás szerinti elállási jogot az alábbi esetek alkalmával:
  • Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.
  • Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal, annak jelzését megteheted ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttasd vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékodról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
  • A termék visszaérkezését követő 30 naptári napon belül a Fit Spirit Kft. a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (Egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

Garancia, jótállás

Termékeinkre rendeltetésszerű használatuk mellett 3 hónap garanciát vállalunk. Probléma esetén telefonon, illetve elérhetőségeink bármelyikén tájékoztatunk a teendőkről.
Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. Jótállás, szavatosság szabályai.